quarta-feira, 17 de setembro de 2008

Irmandinh@s'08: A Serpe Vermelha zarpa de novo

Após um ano da gloriosa fim de semana em Monterrei, chegou o momento de tomar-se a justa vingança que a nossa tripulaçom esige! De novo como pirat... digoooo "marinheir@s" , ( e algum Bacharel e camponês engadid@), o clube se dispom a levar âncoras e afiar o machete dispost@s a rebanar pescoços nobiliários (e qualquer gorja que se interponha), na terceira ediçom de Irmandinh@s A Revolta.

Desde hoje mesmo forjamos armas (de poliestireno, pvc, fita americana e demais) nas bodegas do barco, e pronto nos encontraremos com os Congros redondelanos para dar-lhes mais pesadelos às tropas de Zúnhiga, Pimentel, Fonseca e Soutomaior, ainda que de certo que se lembram de nós cada vez que vam durmir.

Provistos de bastante mais armamento que o ano passado, aguardamos que o chao de Monterrei seja regado com sangue de Malfeytor, e desde logo estamos dispost@s a ser bons jardineir@s a esse respeito ;-P.

Este ano o número de participantes disparou-se até rematar em um par de semanas todas as vagas, inclusive as extraordinárias, o que augura batalhas multitudinárias. Tem-se melhorado o armamento, e modificado as regras: Agora as classes sociais possuem feblezas (@s marinheir@s por exemplo som extremadamente crédulos e supersticiosos) e vantagens (os mendigos podem restar pontos de vida só com tocar a um/umha jogador/a).

A ambientaçom avança no tempo, em concreto seis anos depois da derrota do Segundo Alçamento Irmandinho, quando se começa a gestar umha nova revolta popular nas terras de Monterrei. Historicamente, elege o momento do enfrentamento entre Sabela e Joana pola Coroa de Castela, morto já Henrique IV; e na Galiza, o da nobreza e o clero, encarnados no arcebispo Fonseca e em Pero Álvares de Soutomaior, mais conhecido como Pero Madruga. O jogo introduz um grupo de rebeldes capitaneados por Paio Rodrigues, antigo capitám irmandinho que aproveita a reuniom dos exércitos feudais do arcebispo e dos Soutomaior no castelo de Monterrei para vingar a derrota do exército da Santa Irmandade.

A batalha achega-se, e por suposto, a nossa tripulaçom nom faltará à cita!