quarta-feira, 5 de novembro de 2008

Em preparaçom as Gorsedd`08

Como nom podia ser doutro jeito, o clube tem já data fixa para a realizaçom das suas XI Jornadas de rol, simulaçom e estratégia para os dias 29 e 30 deste mês.

Ainda que este ano nom atingimos o objectivo de engadir umha jornada mais, aguardamos que as novas actividades sejam umha novidade do vosso agrado, e como ainda nom estám fechadas de todo e nom queremos dar-lhe cancha aos/às freakies criticons; em breve postearemos outra notícia com o programa completo.


Por outra banda, actividades já clássicas como o Torneio de espadas de goma-escuma, este ano transformarám-se numha autêntica luita pola supervivência na que haverá que superar diferentes reptos para fazer-se com a espada do prémio; torneios de rol, partidas demonstrativas, área de jogos de estratégia e taboleiro, e um rol ao vivo na linha das anteriores ediçons, tentando sempre surpreender e ganhar em originalidade.

Todas as surpressas serám desveladas no seu momento, é dizer, nas próximas semanas, até entom, ide afiando os colmilhos!