sexta-feira, 12 de outubro de 2007

@s marinheir@s arrassam em Irmandinhos a Revolta

E é que se podem dizer as cousas mais altas mas nom mais claras... Após três dias de combate intenssíssimo contra os Malfeytores (o bando do exército nobiliário), no que @s Irmandinh@s tomárom todas as posiçons, acossando às forças contrárias sem descanso até forçar a sua retirada em desbandada na tarde do Sábado, a superioridade táctica e estratégica das gentes do mar fica fora de toda dúvida (que lho digam à sócia do clube que jogou de Malfeytora, que desertou do contingente caçarrecompensas para combater ombro com ombro com nós).

E a nom ser por defeitos no regulamento e injustiças à hora de arbitrar vários eventos (a morte do Capitám Alonso de Lançós por exemplo), a vitória corresponderia ao exército Irmandinho. Vale, sim, toda a gente do Tuata estava jogando no bando Irmandinho. Mas isso nom quita que houvesse flagrantes violaçons das regras e sobre todo... QUE REPARTISSEMOS ÓSTIAS COMO PANS!!!!!

Na foto de arriba vê-se às duas Irmandades marinheiras ao completo, com a gente do Tuata dé Danann (esses honrados piratas da face pintada), após a batalha na que dimos a nossa vida depois de acavar com três quartas partes do exército nobiliar (a ver se para o ano se lembram!).

Sabemos que nom incluimos na notícia referências ao bando Malfeytor, mas é única sócia que probou com os nobres tivo que aceitar um duelo com um virus, e afinal perdeu... Assim que evidentemente, a info que temos é exclusivamente irmandinha...

Por votaçom popular, o melhor dia foi o Sábado, no que a guerra de possiçons permitiu momentos gloriosos como o ataque pola retaguarda ao exército nobiliar, depois de que um punhado de irmandinhos tomaram o Arco e atacassem às forças de Fonseca. Especial atençom merece também a batalha final do Domingo, na que se puidêrom ver nada menos que duas catapultas que além do mais... funcionavam!

Quanto à opiniom geral, compartilhada por alguns membros de Casco Velho que ajuntarom forças para a luita final, faltou roleo (a maioria da gente nom jogara nunca e nom tinha demasiado interesse em começar) e um sistema mais realista à hora das reglas e a questom estratégica.

Maliá todo, que já informaremos polo miúdo no Dana (esse fanzine pantasma do que sempre falamos mas parece que nunca sai), umha saudaçom afectuosa a alguns inimigos dignos do bando Malfeytor (habe-los há-os) , umha aperta aos camaradas de armas do bando irmandinho que luitárom e morrêrom nos cámpos de Monterrei, e um brado de guerra forte, vibrante, e cheio de valor e fereza para as Irmandades Marinheiras e a tripulaçom da Serpe Vermelha.

AÚ, AÚ, AÚ!!!

Damián de Portela, Al-Hur e Roderic no Valhalla após a última batalha


Aqui tedes a Roderic em primeiro plano, um pirata catalám ao lado do qual foi umha honra luitar