sexta-feira, 4 de janeiro de 2008

Ficamos sem local... Acolhe-nos!


Aguardavamos poder informar-vos hoje de que contavamos com um novo local além da Revira, em concreto o pertencente à associaçom vizinal Eduardo Pondal, sita ao lado da estaçom de comboios; mas afinal vai ser que nom.


Durante o passado verao, mudamos o nosso material para lá, planejamos abrir mais um dia da semana além dos Domingos (os sábados pola tarde) e preparamos as Gorsedd para este espaço. Reunimo-nos para jogar lá todos os sábados durante estes últimos meses, sem desatender as partidas na Revira, obrigados/as a viver como sempre da cessom de espaços de diferentes associaçons, já que o próprio concelho nom os habilita.


Seria grande a surpressa que nos levamos quando limos na Voz que esse local ia a ser vendido à Cámara Municipal. Assim, sem umha chamada nem um avisso, inteiramo-nos de rebote de que tinhamos de largar-nos. Depois das entrevistas que gente da associaçom de banda desenhada tivo com o presidente da associaçom Eduardo Pondal (a petiçom nossa, que estavamos flipando de que ninguém se puxesse em contacto com nós), assegurou-se-nos que poderiamos levar avante as jornadas, porque até o 2008 nom começavam as obras.


Uns dias depois chamou-se-nos para dizer-nos que tinhamos 24 h para levar-nos todo o nosso material dali. Assim que, mais umha vez, tocava patada no cú.


Nom é novo que os espaços para ócio público som cada vez menos (Casa da Luz, Casa Azul e poucos mais), a naioria vendidos e/ou cedidos a entidades privadas, enquanto as associaçons juvenís e culturais seguimos na rua por muito que tenhamos actividade semanal. Isto já acontecia em tempos do PP, quando se nos obrigou a deixar o Estádio da Juventude, e segue a haver o mesmo problema agora com o BNG e o PSOE.