sábado, 16 de agosto de 2008

Achega-se o III Rol em vivo medieval



Aproveitamos que o responsável do blogue saiu do bucle espaço-temporal no que leva perdido os últimos meses para dar-vos umha notícia jugosa: Em breve estarám disponíveis @s pj´s da entrega final da saga de vivos medievais que levamos organizando os últimos três anos.


Com o nomem de Finis Terrae, a história fechará a trilogia no ano 1470, desenlaçando as tramas que levam actuando na cidade nos últimos anos.


Como novidades, adiantamos um par: Suprimos as facçons, ficando os pj´s de calhar mais vulneráveis que nas anteriores ediçons; e incluimos um novo sistema de combate real com cuitelos (de goma-espuma, por se alguém vém de novas).


Por suposto, para conhecer as surpresas e novidades mais destacadas, nom poderás menos que vir a participar, o dia 6 de Setembro a partir das 10 h da manhá na zona velha de Ponte Vedra. Lembra que terás de vir vestid@ de época, e que jogar é totalmente de balde, só tés de chamar aos telefones da secçom de contactos.


Ah, e umha última cousa: Vista a onda de destruiçom massiva da que fôrom objecto as espadas do clube, tememo-nos que o nosso ferreiro oficial nom deu a basto, e nom poderá fornecer de bom aço pontevedrês a quem precise espada e/ou cuitelo. Assim que, quem quiger trazer as suas próprias armas para a Feira Franca, já se pode pôr maos à obra. Em breve publicaremos umha secçom nova na que explicaremos como fazê-las. Até entom!