segunda-feira, 20 de agosto de 2007

O clube visita as exposiçons do Senhor dos Anéis

A semana passada, o sector mais tolkieniano do clube tem-se deslocado a Corunha e Compostela para visitar a exposiçom do Senhor dos Anéis, e poder babear a gosto com todo o material empregado por Peter Jackson na trilogia. Sim, vale, o fanatismo incontrolado é um defeito, mas um capricho pode tê-lo qualquer...

A primeira hora da manhá, com os olhos médio fechados arrastamo-nos até a estaçom de comboios para começar a viagem à Terra Média. Umha vez chegad@s , fomos recebidos por Olalla, que seria a nossa guia até o edifício da exposiçom (fodido calor que vai no Norte!).

Umha vez dentro, o madrugom valeu a pena. Ultrapassada umha reproduçom dos Argonath (nom os que vemos na foto, estes eram em três dimensons), iamos correteando de sala em sala dizendo cousas como: "Ostiás, viche isso?? Joder, a espada de Gandalf!! Miramiramiramira, o Rei dos Nazgûl!!! Eu quero umha espada como essa... Será mui resistente o cristal? Quantas cámaras há nesta parte da exposiçom... pssst, quantas cousas te cabem debaixo do poncho, Tere?". E é que nom era para menos: Desde montagens a tamanho real do troll de Mória, o Rei Bruxo de Angmar ou Boromir no seu bote funerário, até espadas e vestidos com placas explicatórias onde se podia ver que estavam feitos com materiais puramente naturais (peles, aço, metal, plumas e coiro de verdade). Especial mençom merece a reproduçom de Sauron tal e se amossa no Monte do Destino, com o Anel Único (decepcionante por certo) no médio da sala. Os únicos problemas que houvo fôrom que evidentemente a exposiçom organizava-a Caixanova, que como bom banco o que procura é fazer pasta: Traduzindo, que nom nos deixárom fazer nem umha punhetera foto.

Depois de jantar , combinamos com Tomás, um engendro de coidado (é o tipo sorrinte da esquerda de todo), e digno representante da associaçom de rol e tempo livre Casco Velho. Com ele vinha outra freaky em potência, mas preferiu manter o anonimato e nom sair na foto... O caso, esta vez o rolho ia em plam mais bélico: Armas e armaduras dos trasgos, elfos, gondorianos e rohirrim. Impresionante a armadura de Théoden, e o traje dos Homes do Sul. Também havia umhas esculturas de Gollum com diferentes faces, ainda que nom impressionavam demasiado...

Por certo, durante os dous passeios, havia multidom de pantalhas com os extras correspondentes aos DVD extendidos, para quem quixer passar-se mais horas lá. Finalmente fomos até a Casa das Crechas a tomar umhas cervejas e intercambiar informaçom sobre próximos eventos em Compostela e Ponte Vedra, deixando acordado para Outubro um novo encontro entre as duas associaçons, para probar combates reais com espada ropeira (parece que ultimamente a gente de Casco Velho está mui posta em simulaçom de esgrima medieval, e muit@s de nós estaremos lá como cravos).

Mais nada polo de agora, deixamos-vos umhas mostras do que ainda podedes ver, tiradas de Internet, já que em vivo os seguratas se te comiam. Apertas a tod@s !

Parece que vai a abrir os olhos, e isso que é de látex...


Pedaço de becho...

Aqui está a galeria de gollums