quarta-feira, 22 de agosto de 2007

II Rol em vivo medieval: Verbum Dei

Anno Domini 1469.

Um ano tem passado desde que Tiago de Andrade fosse ajusticiado pol@s irmandinh@s às portas do convento de Sam Francisco. Os padres qualificadores chegavam assim a um acordo com a Santa Irmandade, depois de processar por satanismo ao Andrade e atrincherar-se no convento, que fora sitiado polas tropas nobiliárias. Ponte Vedra passava a ser domínio exclusivo d@s sublevad@s , recurtando fortemente a influência eclesiástica na cidade.

Doze meses depois da derrota nas ruas da Companhia Vermelha, a guerra irmandinha contra o despotismo nobiliar começa a sofrer duros reveses: As tropas de Soutomaior pressionam sem descanso à Irmandade de Ponte Vedra, um dos três comandantes do seu exército tem desertado e no norte se perdeu a cidade de Compostela. A traiçom parece extender-se entre os mandos das forças irmandinhas, e começam a ouvir-se rumores de que o rei castelhano tem pensado apoiar a volta do arcebispo Fonseca e das Casas nobres, reivindicando os seus privilégios.

Ao mesmo tempo, um monje encontra por casualidade umha antiga relíquia numha hermida, e inexplicavelmente tod@s ao seu arredor começam a sofrer horríveis e enigmáticas mortes. Susurra-se nas tabernas que o espírito de Tiago se aparece polas noites a quem vaga a soas pola cidade, para levá-lo com ele de volta ao Inferno. A ausência continuada do novo Merinho, ocupado nas campanhas contra os de Soutomaior, permitem que as ruas sejam cada vez mais perigosas, e que ladrons e corta-gorjas vaguem impunes polas arquerias quando cai a noite. Grupos de leprosos se agolpam no Hospício, as aforas estám tomadas por bandidos e mercenári@s que a Irmandade nom é quem de erradicar, e só @s judeus/as parecem manter o seu nível de vida. Deus parece ter abandonado a cidade, a sua palavra fica agora em silêncio...

Por segundo ano consecutivo, o nosso clube organiza o rol em vivo medieval da Feira Franca para o 31 de Agosto e o 1 de Setembro. E por segunda vez, poderás voltar a meter-te na pele de jograres, irmandinh@s , mercenários, nobres, ladrons, judeus/as, árabes, monjes e todas as gentes do medievo! Às innovaçons no sistema, que permitirá os duelos reais entre outras novidades, engade-se o aliciente de continuar a história do ano anterior, à que se une umha nova galeria de pessoagens e tramas que farám as delícias tanto de quem participou o ano anterior como de quem se una desta volta por primeira vez! A actividade, como todas as que organizamos, é totalmente gratuíta, e o único requisito para poder participar é vir vestido da época de jogo. Podes apontar-te já no foro do clube, ou chamando aos telefones que aparecem neste blogue na secçom de contacto. Nom o penses mais...

A AVENTURA CONTINUA...