quarta-feira, 12 de setembro de 2007

Primeiro jogo de rol ambientado na Galiza mítica a ponto de sair


Pois assim como o ledes! Nos próximos dias de Setembro sai o primeiro jogo de rol ambientado na Galiza e desenhado por galegos, o que marca de por sim um fito histórico... Mas atent@s que venhem curvas: A ambientaçom situa-se numha Galiza pagana, em concreto na civilizaçom castrexa, nom romanizada, na que druídas, mouros, heróis míticos e umha galeria de pessoagens com figuras como Breogám e Dana farám as delícias de tod@s @s amantes da mitologia celta (entre @s que muit@s sóci@s nos encontramos).

Recentemente o jogo foi apresentado em Viñetas do Atlántico, e se bem ainda nom tivemos o prazer de poder probar o sistema de jogo, já lhe adiantamos aos compostelanos perpetradores do invento (Pablo Fernández Otero e Ignacio Rodríguez Domínguez), que a nossa biblioteca há de contar com semelhante publicaçom no momento que saia, assim como dumha detalhada crítica umha vez tenhamos probado as falcatas das Crónicas de Gáidil no clube.

Desejando a melhor das sortes para o jogo, e aguardando que este seja a primeira de muitas iniciativas similares, seguiremos informando das novidades que se vaiam dando.