segunda-feira, 25 de agosto de 2008

Visitamos o XI Salom do comic na Corunha


Após dúas horas em comboio umha delegaçom de freakis pontevedreses (mundialmente conhecid@s como Tuata Dé Danann) chegamos a sexta-feira 15 de Agosto à Corunha para ver o Salom do Cómic.
Após ver Spiderman pendurado, a família Simpsom num sofá, ao Lucky Luke e a Mortadelo e Filemom dirigimo-nos a exposiçom ‘A memória nos petos’ de Étienne Le Roux e Luc Brunschwig, depois à de Solano López e finalmente à de Mark Buckingham. Nesa mesma há (ou houvo) umha Clara de Noite à que alguém lhe tocou o cú e quase derriba a pobre maniquí… nom miramos para ninguém, eh Tere?. Também puidemos desfrutar das incríveis curvas que alguns/umhas sóci@s podem chegar a ter…
Os pros: Muito interessante, gostamos do desenho e foi incrível ver a diferença entre os esboços e o cómic já rematado.
Os contras: Ao nom estar centralizado o Salom do Cómic ou tés muito tempo ou é impossível olhá-lo inteiro de vez, por isso tampouco pudemos dar umha grande opiniom, dado que nom o desfrutamos todo.
Como bons/boas freakis nom seria um Salom do Cómic sem caçar algum idem de por meio (valga a rebuznáncia), e sem inmortalizar alguns momentos memoráveis: